Search

6/3/09

ini pasti! tunggu ya...


"anda perlu menghantar esei anda selewat-lewatnyanya pada bulan 6 tahun 2009"- klik sini


akhirnya tempoh waktu yang diberikan telah muncul. dan ternyata, apa yang diharapkan tidak tercapai sepenuhnya. yaaa... biasalah tu kan.:).

harus diakui juga kekangan-kekangan yang dihadapi oleh kita semua. dan harus diterima dengan hati terbuka juga tidak semua daripada kita adalah penulis. dengan kata lainnya, tidak semua dari kita boleh menulis dengan baik. makanya, mengambil kita kekangan-kekangan yang dihadapi, harus ambil masa juga untuk menyudahkan projek buku ini.

ya tenang tenang aja. buku yang dikeluarkan juga bukan berada dalam fasa wajib dikeluarkan. jadi, pelan-pelan kayuh. :). semoga dalam keadaan dibawah tekanan, kita sama-sama dapat menghasilkan sesuatu yang baik untuk kita semua.:)

setidak-tidaknya, bibit-bibit kelahiran buku yang diharapkan telah muncul apabila ada teman-teman yang bersetuju untuk menjayakan projek buku ini. terima kasih diucapkan kepada semua teman-teman tersebut.

jadi, setelah dipersetujui bersama. kami di DB Press tidak akan meletak satu tempoh waktu tertentu untuk menjayakan buku ini. yang pasti, kami akan meriliskan buku ini setelah sumbangan artikel dari teman-teman yang kami terima cukup untuk kami bukukan, maka kami akan riliskan buku tersebut.

bila buku punk rock ini akan rilis? persoalan ini tidak dapat dijawab secara spesifik. cuma, yang boleh kami katakan, dalam tahun ini, DELETED BOOKS PRESS akan mengeluarkan sebuah buku. ini pasti! tunggu ya... :)

1 comment:

  1. alaa...nak tulis.
    saya ada satu dua benda nak tulis.

    tak discover blog ni,ni pun nasib-nasib blogwalking.

    boleh tak saya menulis..

    ReplyDelete